Waar is mijn bestelling?

U kunt de status van uw bestelling hier controleren. Je kan de status en de geschiedenis van jouw bestellingen opvolgen door in te loggen op jouw account.
Je kan ons steeds contacteren Je kan ons steeds contacteren via Whatsapp of via live chat (beschikbaar van maandag tot vrijdag van 10u – 18u).

terug naar boven

Handling van een bestelling

Meeste bestellingen worden verwerkt binnen 1-2 werkdagen.
Bestellingen die op zaterdag of zondag, of op een feestdag, geplaatst worden, worden de volgende werkdag behandeld.

terug naar boven

Vragen over een bestelling

Je kan de status van je laatste bestelling terugvinden via Mijn bestellingen. Dit is de gemakkelijkste en snelste manier om de meest recente informatie wat jouw Clinique bestellingen betreft terug te vinden.

Wanneer je op bestelstatus klikt, zal er gevraagd worden in te loggen met je e-mail adres en paswoord.

terug naar boven

Live Chat

Een vraag over jouw bestelling? Neem contact op via Whatsapp of via live chat.