Retour

Clinique Online Tevredenheidsgarantie

Als je om eender welke reden niet tevreden bent met jouw aankoop op Clinique.be kan je het ongebruikt product terugsturen voor terugbetaling. Wij accepteren retours voor online gekochte producten op clinique.be. Indien je vragen of hulp nodigt hebt met je retour, gelieve contact op te nemen via Whatsapp +3228085058

terug naar boven

Hoe stuur ik een product retour?

Om zaken terug te sturen gekocht op clinique.nl, volg deze stappen:

• Verwijder al de labels van de doos, met uitzondering op de witte-zwarte label.

• Plak Het retour label op de buitenkant van de gesloten doos. Vraag je retourlabel aan via onze klantendienst, bereikbaar op Whatsapp +3228085058, beschikbaar van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u en op zaterdag van 9u tot 12u.

• Breng uw pakje binnen bij jouw lokale UPS drop off punt en de retourzending zal gratis verwerkt worden. UPS kan uw retour pakje oppikken bij uw thuisadres tegen een toeslag. Gelieve UPS hiervoor te contacteren via 078-250-877 of https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule

terug naar boven

Ik heb het foute product besteld/ontvangen, stuur ik het terug?

Indien jouw online bestelling niet is wat je verwacht had, gelieve contact op te nemen via Whatsapp +3228085058

terug naar boven

Mijn product is beschadigd aangekomen. Wat moet ik doen?

Indien jouw product beschadigd is, hou de doos met alles wat erin zit bij, en contacteer gelieve contact op te nemen via Whatsapp +3228085058

terug naar boven

Ik zou graag een geschenk terugsturen maar ik wil niet dat diegene die het mij gegeven heeft, hiervan op de hoogte is.

Indien je graag een product zou terugsturen dat je als een cadeau gekregen hebt, vink het vakje aan achteraan op de factuur en voeg toe in jouw retourpakket. Vermeld zeker jouw telefoonnummer. We contacteren je via telefoon zodra jouw pakket hier toegekomen is.

terug naar boven