Algemene Informatie

Veel Gestelde Vragen

Waar is mijn bestelling?

Je kan je bestelling nakijken in jouw account.

terug naar boven

Kan ik een product retour sturen of omruilen?

Indien je niet tevreden bent met jouw aankoop bij Clinique Online, mag je jouw bestelling terugsturen en wij zullen jou de resterende waarde terugbetalen.

terug naar boven

Verzenden jullie internationaal?

Het spijt ons, maar clinique.nl verzendt enkel binnen Nederland.

terug naar boven

Hoe kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?

Contacteer ons zo snel mogelijk op het via via Whatsapp +3228085058 en we zullen ons best doen om jouw bestelling nog te annuleren of aan te passen.

terug naar boven

Hoe kan ik een lijst met ingrediënten krijgen?

Clinique producten zijn 100% allergisch getest. Parfum-vrij. Indien je informatie nodig hebt over bepaalde producten en ingrediënten, gelieve onze klantendienst te contacteren via Whatsapp +3228085058 of bekijk onze belangrijke ingrediënten.

terug naar boven

Waarom is mijn favoriete product stopgezet? Kan ik het nog altijd aankopen?

Een beslissing om een product stop te zetten is gemaakt op basis van voorkeur klant en hoe het product gekocht werd. Wij helpen je graag verder met een alternatief product. Neem contact op via Whatsapp voor meer info.

terug naar boven

Wat met de info die ik doorspeel aan Clinique?

Jouw privacy is belangrijk. Wij zullen geen enkele info naar een derde partij doorsturen zonder jouw expliciete toestemming.

terug naar boven

Testen op dieren

Clinique zet zich in voor het elimineren van tests met dieren. Wij zetten ons ook in voor de gezondheid en veiligheid van de consument en het op de markt brengen van producten die voldoen aan de toepasselijke voorschriften in elk land waar onze producten worden verkocht.

Wij voeren geen tests met dieren uit voor onze producten of ingrediënten, noch vragen wij anderen om dit namens ons te doen, behalve wanneer dit bij wet is vereist. Wij evalueren onze afgewerkte producten in klinische onderzoeken met vrijwilligers.

Clinique ondersteunt volledig de ontwikkeling en mondiale aanvaarding van testalternatieven zonder dieren. Hiertoe werkt het bedrijf uitvoerig met de hele sector en de internationale wetenschappelijke gemeenschap om deze alternatieven te onderzoeken en financieren.

terug naar boven

Waar kan ik Clinique producten kopen?

Je kan producten kopen op clinique.be of via onze verkooppunten zoeken. Woon je buiten Nederland, klik hier om te zien waar je Clinique kan kopen in jouw land.

terug naar boven

Vind je het antwoord niet dat je zocht?

Via jouw profiel kan je steeds je bestellingen nakijken. Je kan ons ook contacteren via Whatsapp of via live chat. Beschikbaar van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u en op zaterdag van 9u tot 12u. Hou je bestelnummer bij de hand zo kunnen we je sneller helpen.

terug naar boven